Waarom kiezen klanten voor jullie?
Een vraag die ik vaak aan mijn cliënten stel is, “Waarom kiezen klanten voor jullie?” Het is essentieel om dit […]
Waarom kiezen klanten voor jullie? Read Post »
Een vraag die ik vaak aan mijn cliënten stel is, “Waarom kiezen klanten voor jullie?” Het is essentieel om dit […]
Waarom kiezen klanten voor jullie? Read Post »
Vorige week mocht ik een seminar geven over datastrategie voor een team die bezig is om de toekomstige rol van
Seminar ‘Een datastrategie voor de toekomst’ Read Post »
Veridia Consulting viert haar eerste lustrum! Hier zijn vijf lessen die ik in deze periode heb geleerd: En een bonus
Eerste lustrum Veridia Consulting Read Post »
Onlangs heb ik ‘Het vliegwieleffect’ van Jim Collins gerecenseerd voor Mangementboek. Het boekje zoomt in op een onderdeel van ‘Good
Boekrecensie ‘Het vliegwieleffect’ Read Post »
Afgelopen vrijdag mocht ik een seminar geven over ‘De menselijke kant van procesverandering’: hoe je als consultant of leidinggevende mensen
Seminar ‘De menselijke kant van procesverandering’ Read Post »
“Niet alles van waarde is meetbaar, en de meetbare dingen zijn niet allemaal waardevol.” Ik ben dit idee de afgelopen
Niet alles van waarde is meetbaar Read Post »
Als je je afvraagt hoe je als vrouw met succes de top van de carrièreladder bereikt, dan is het boek
Boekrecensie ‘Het geheim van het old boys network’ Read Post »
As procestechnoloog heb ik geleerd dat een industrieel proces niet de grotere versie is van een laboratoriumproces – het is
De regel van 3 en 10 Read Post »
Hoe vaak moet je een verandering op gang brengen? Of je een nieuw initiatief wilt beginnen, een nieuwe competentie wilt
Maar een ding doen maakt geen verandering Read Post »
Het is makkelijk om prioriteiten uit het oog te verliezen als er veel gebeurt. Je reageert op kansen of problemen,
Twee manieren om prioriteiten bij te houden Read Post »